Dotări premium: cabinetele sunt dotate cu aer condiționat, au acces la Wi-Fi, dozator apă rece/fierbinte și aparat de cafea, asigurându-vă că fiecare sesiune o veți desfășoara în condiții optime. Fiecare locație dispune de spații de așteptare și depozitare.
Papetărie: foi de scris A4, carioci, pixuri, creioane colorate și flipchart.
Atenție la detalii: vă punem în permanent la dispoziție apă proaspătă și o selecție variată de ceaiuri eco, și ne asigurăm că spațiul curat și primitor.
Ambianță relaxantă: canapele și fotolii confortabile, plante de interior și lumânări parfumate.
Acces smart: Fiecare locație este echipată cu un sistem de acces digital smart home, oferind un grad sporit de securitate și comoditate.
Rezervări ușoare: prin aplicația internă de booking, aveți posibilitatea să rezervați oricare dintre cabinetele disponibile, să sincronizați rezervările cu calendarul personal și să generați rapoarte lunare.
Transparență și legalitate: indiferent dacă optați pentru un contract pe persoană fizică sau juridică, oferim un proces transparent. La sfârșitul lunii, primiți pe e-mail un raport lunar al rezervărilor și factura aferentă, în format electronic.
Reguli interne: vor fi comunicate înainte de semnarea contractului.